Totaal aantal pageviews

woensdag 1 januari 2014

2014

Goede morgen in 2014 ! We zijn nu bij mijn oma thuis en het was gister avond heel erg gezellig. Ik heb echt geen idee wat ik later wil worden, het komt natuurlijk jaar na jaar steeds dichter bij. Misschien iets in de richting van rechten ? Ik weet het niet. "Iets met dieren?" zegt mijn vader, alleen denk ik dan daarbij. Iets met dieren, dat is zoo afgezaagd. Iedereen wilt dat en zegt zo van:" ohh ik ben goed voor de natuur en bla bla bla", terwijl ze ondertussen wel borden met vlees op eten.
Ik ben vega. Maar ik wil misschien toch maar geen baan bij de dieren. Ik weet het gewoon nog niet. De beste baan, die ik kan krijgen, moet nog komen. Ik ben bang dat die helemaal niet komt. En dat hij nooit zal komen.
Maandag hebben we weer school. Ik heb er geen zin in, want de klas is een beetje met me aan het dollen, want tja, ik ben nou niet bepaald de populairste in de klas. We zullen wel zien hoe het loopt. Ik heb nu geen zin om daar over na te denken.
Weet je ? Het leven gaat gewoon door, dag na dag, week na week, en ook jaar na jaar. 2013 is eigenlijk best wel snel gegaan. Maar aan de andere kant als je op het moment bent gaat het heel erg langzaam.
Ik hoop dat jullie allemaal het heel erg fijn gaan hebben in 2014. Veel plezier, en ik zeg altijd: geniet van het leven. Zoals ieder doet, dan zal je het beleven. Met plezier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten