Totaal aantal pageviews

donderdag 2 januari 2014

Donderdag 2 Januari

Vandaag was ik gewoon thuis. De hele dag, dan weet ik echt dat het vakantie is. Ik ben er best blij om maar aan de andere kant begint het saai te worden, en wil ik weer actie ondernemen. Ik moet mijn hoofd weer ergens bij houden, anders dan wordt het zo saai!
Ik heb best een chill rooster. Ik heb nooit tot het 8e!!!! Altijd tot het 7e of tot het 6e. Ik merk dat als ik wakker wordt, ik heel snotterig ben. Eerst was het allemaal alleen maar in de ochtend, maar het begint steeds erger te worden. Nu had ik het de hele dag. Ik hoop niet dat ik ziek wordt. Dan blijf ik nog langer thuis !!
Ik hoop dat jullie jaarwisseling heel leuk was. Ik vond het in ieder geval heel fijn. Ik en mijn broer hadden een soort rotjes afgestoken, alleen ze leken echt ontzettend op gillende keuken meiden! Tjonge jonge wat maakte die een hard krijsend geluid zeg! Niet normaal meer! Haha maar het was wel leuk hoor! Dat was de aller eerste keer dat ik vuurwerk af heb gestoken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten