Totaal aantal pageviews

vrijdag 27 december 2013

Kerstvakantie

Ik ben zo ontzettend blij dat het nu eindelijk kerstvakantie is. School werd me echt even teveel ! Ik was laatst nog bij mijn oom en al mijn neefjes en nichtjes. Het was heel erg gezellig. Ik heb aan een beroemd iemand via twitter gevraagd hoe je dan bij zulke castings komt. Want misschien (gaat toch nooit lukken) wil ik actrice/zangeres worden. Dat is mijn droom. Ik denk dat kinderen altijd moeten dromen, want zonder dromen heb je geen hoop meer. Maar je moet dan dus wel in je achterhoofd hebben dat het nooit gaat lukken. Maar de gene naar wie ik het heb gestuurd weet niks van mij, dus maakt het helemaal niet uit dat ik me compleet voor schut heb gezet.

Ik hoop echt met heel mijn hart dat ze reageert. Dat lijkt me zo vet! Een beroemdheid die op jou vraag reageert! Da's toch cool! :)

xx

Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten